والتری بوتاس بعد از بستن قراردادش با آلفارومئو یک برگ مهم در زندگی فرمول یکیش باز کرده، توی پنج سالی که برای مرسدس رانندگی میکرد بیشتر در نقش  یک هم تیمی خوب برای لویس همیلتون بازی میکرد، حالا که به آلفارومئو اومده وضعیت تغییر کرده، مخصوصا بعد از تغییر قوانینی که توی فرمول یک بوجود اومده میشه گفت، هر تیمی شانس اینو داره، برای قهمانی بجنگه و همین موضوع هم فصل 2022 فرمول یک رو جذاب کرده.

والتری بوتاس از این که به عنوان یک راننده با تجربه 32 ساله وارد تیم آلفارومئو شده در مورد حضورش توی تیم صحبت کرده:

آلفارومئو میراث بزرگی در صنعت خودرو سازی و همچنین مسابقاتی اتومبیل رانی داره، بنابر این رانندگی برای این برند مسئولیت بزگری برای من داره. 

و درواقع برای اولین بار توی زندگی حرفه ایم، با تجربه ترین راننده تیم هستم، فکر میکنم که همش به زمان بستگی داره و منم دارم دهمین فصل فرمول یک خودم رو شروع میکنم.

و حالا قطعا این مسولیت رو دارم که تیم رو هدایت و کمک بکنم و هرچیزی که بلدم رو به تیم انتقال بدم.

والتری بوتاس در مورد قابلیت های تیم آلفارومئو هم صحبت کرده: 

شاید یکم برام سورپراز کننده بوده باشه که تعداد افراد کمی کمتر توی کارخونه و توی هر دپارتمان دیگه ایش بود، 

البته که الفارومئو کمی کوچیکتر از مرسدس هست، ولی فکر میکنم که یک نقطه قوتی توی تیم وجود داره، این که چقدر تیم میتونه نسبت به هر اتفاقی واکنش مناسب نشون بده، نیازی نداره برای هر چیزی از 10 تا آدم موضوع رو پیگیری بکنی، توی آلفارومئو برای هر چیزی که نیاز داریم فقط باید با یک نفر صحبت بکنیم، که خیلی خوبه.

والتری بوتاس هم در مورد سیمولیتور ها گفته که باید بهتر تنظیم بشند:

کلی کار هنوز باید روی شبیه ساز ها انجام بشه، مخصوصا توی روز اول، هر کاری که انجام شده برای این بود تا به این جواب پاسخ بدیم  "ببینیم شبیه ساز ها آیا درست کار میکنند؟" 

برای یک ماشی جدید، کاری که ما انجام دادیم فقط یک تخمینی از شرایط ماشین بود، به این خاطر که ماشین رو هنوز توی شرایط خشک واقعا" نروندیم.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه