با توجه به این موضوع که فراری ها در ابتدای فصل خیلی سریع ظاهر شدند و این موضوع برای همه جای تعجب داشت، حالا تصمیم فراری بر اینه که آپدیت بزرگ قابل توجهی برای گرند پری ایمولا که در کشور ایتالیا برگذار میشه نداشته باشه. 

مدیر تیم فرمول یک فراری، ماتیا بینوتو در این مورد گفته: 

 

بله قطعا من سورپرایز شدم، خوب ما خیلی سخت روی این موضوع کار کردیم و هرچی داشتیم گذاشتیم برای فصل 2022، من میدونم که تیم ما الان یک تیم بزرگه و به نسبت فصل گذشت ما یک قدم بزرگ برداشتیم و این موضوع رو بگم که من فکر میکردم که ماشین رقابتی برای استارت فصل 2022 داشته باشیمو.

وقتی نوبت تست های زمستانی شد، میدونستیم که ماشینمون رقابتی هست ولی در واقع فکر نمیکردم که ماشین خوبی برای استارت فصل 2022 فرمول یک باشه، یکم نامردیه که در موردش اینجوری فکر کرد، ولی من فکر میکنم که فاصله بین ما و رقبامون خیلی خیلی کمه، همونطوری که توی مسابقات قبلی رقابت خیلی نزدیکی رو تجربه کردیم، برای مسابقات بعدی هم مسابقات جذابی رو شاهد خواهیم بود.

این خیلی سخته که بخوایم برای آخر هفته مسابقه ای آپدیت های بزرگی رو بیاریم و بخوایم تازه توی تمرینات روز جمعه تستشون هم بکنیم، به خاطر این میگم چون توی تمرینات باید روی ستاپ خودرو متمرکز بشیم.

به نظرم ایمولا برای آپدیت های بزرگ جای اشتباهی هست، سعی کردیم تا بهترش کنیم، بگذارید اینجوری بگم، آره ما مشکل پورپوزینگ داشتیم که به بازدهیمون توی مسابقات فرمول یک آسیب میزنه، به خاطر همینه که ما روی این ی موضوع خاص تمرکز ویژه ای کردیم.

ولی در رابطه با موضوع آپدیت ها، مهمترینش در طی فصل انجام میشه.

پایداری و دوام بخشی از بازدهی به حساب میاد، برای این که شما توی رده اول مسابقه رو تموم بکنید، باید اول توانایی تمام کردن یک مسابقه رو داشته باشید، درنتیجه این موضوع بسیار مهم و کلیدی هستش، ما این موضوع رو توی اولیت هامون قرار دادیم چون بخشی از بازیه.

تا آخر فصل هم آیا این که یک موضوعی کلیدی باشه یا نه باید بگم که بله، تمامی اجزا باید دقیق کار بکنند تا بتونیم قهرمان جهان بشیم.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه