راننده تیم فرمول یک آلفارومئو، والتری بوتاس باور داره که ماشین فرمول یک این تیم، توان رقابت توی بالای جدول رو تو پیست باکو داشته باشه، البته اگه تیم بتونه بعضی از مشکلات رو توی آخر هفته رفع بکنه.

بوتاس آخرین پیروزی باکو خودش رو توی سال 2019 تجربه کرد، اونم درست زمانی که هم تیمی لویس همیلتون بود.

2018 پنچر شد و نتونست پیروز بشه.

2017 به صورت خیلی مویی درست دم خط پاین به صورت "فوتو فینیش" موفق شد مقام دوم این گرند پری رو کسب بکنه.

باکو برای من جایی بوده که هم توش خاطره خوب داشتم و هم بد، امیدوارم که یک آخر هفته دلچسبی رو اینجا تجربه کنم، برای ما خیلی مهمه که بتونیم یک آخر هفته بدونه دردسری رو داشته باشیم، البته با وجود مشکلاتی که روز جمعه همیشه باهاشون مواجه میشیم، نتایج خوبی رو هم بدست میاریم، اگه بخوایم این مشکلات رو از سر راه برداریم، اونوقت میتونیم بازدهی واقعی پکیج ماشین خودمون رو توی پیست ببینیم.

ما میدونیم که قابلیت رقابت با ماشین های سریعتر روبرومون رو داریم، اینجا همون جایی هست که میتونیم ماشین های سریعتر پیست رو به چالش بکشیم.

این پیست میتونه باعث ایجاد بی نظمی های زیادی توی مسابقه بشه و ما هم باید آماده باشیم تا از این مقعیت ها نهایت استفاده رو ببریم.

یکشنبه باید خیلی اینجا خوش بگذره.

 

 

ژائو گوانی دیگر راننده تیم فرمول یک آلفارومئو، فصل رو خیلی خوب شروع نکرده و تنها راننده "روکی" هست که موفق به کسب امتیاز تا به الان نشده، البته بدشانسی هم کم نداشته مثل دوبار DNF شدنش توی دوتا مسابقه پشت سر هم، ژائو میامی و ایمولا رو به کل از دست داد، ولی با این وجود صحبت های امیدبخشی در رابطه با باکو کرده:

من واقعا" به این آخر هفته امید دارم و باکو جزوی از اون پیست هایی هست که کلی مقعیت در اختیار آدم میازره و من میخوام که یک آخر هفته تمیزی و خوبی رو به عنوان یک تیم به نمایش بگذاریم.

برای همه مشخصه که ما بازدهی لازم رو داریم و من هر هفته دارم بهتر و بهتر میشم، الان وقتشه تا همه چیز هایی که داشتیم رو کنار هم بگذاریم تا نتیجه ای که لایقش هستیم رو بدست بیاریم، اگه بتونیم یک آخر هفته بدون مشکل داشته باشیم و توی روز تعیین خط هم روند خوبی داشته باشیم، میتونیم نتیجه قابل قبولی رو کسب بکنیم و با خودمون به خونه ببریم.

 

 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه