چارلز لکلرک، راننده تیم فرمول یک فراری گفته که برای اولین بار تیم فراری میتونست گپ بین خودش و ردبول رو کنترل بکنه، البته یادمون نره که لکلرک یک مسابقه بدون دردسری رو توی استرالیا رو تموم کرد.

گرند پری استرلیا 2022، یک قرمز به تمام معنا بود.

لکلرک 58 دور رو لیدر مسابقه بود و این اولین گرند اسلم فراری بعد از سال 2010 بوده و لکلرک تونست این کار رو برای فراری انجام بده، التبه نا گفته نمونه، همونقدری که تیم کمک کرده، راننده هم کمک میکنه، تیم ماشین رو میسازه و راننده تمام قابلیت های اون ماشین رو میکشه ازش بیرون.

توی فرمول یک، این اولین باری بود که ما میتونستیم یکم فاصله خودمون رو کنترل بکنیم، بزارید صادق باشم، عجب ماشینی بود، البته منم خوب انجامش دادم، ولی خوب بدون ماشین هم امکان پزیر نبود، توی روند مسابقه ای واقعا" قدرت مند بودیم، لاستیک ها از دور اول تا دور آخر رفتار خیلی خوبی داشتند و من خیلی از این موضوع خوشحال هستم.

خوب ما الان تازه توی مسابقه سوم هستیم و به نظرم سخته که در مورد قهرمانی فکر بکنیم، ولی صادقانه بگم یک ماشین پایدار و قدرتمند داریم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا بکنه.

اگه ادامه دار باشه، خوب اونوقت ما شانس قهرمانی داریم و برای قهرمانی قطعا" میجنگیم، این چیزی هست که هم من و هم تیم رو بعد از دو سال سخت خوشحال میکنه، آره من خیلی از این که به مقعیت قبلیمون برگشتیم خوشحال هستم.

مسابقه فرمول یک بعدی توی ایتالیا و پیست ایمولا هست و باید دید که آپدیت فراری برای رفع مشکل پورپوزینگ تا چه اندازه ای موثر واقع میشه و از طرف دیگه مشکل ردبول هم همون مشکل گرند پری اول این تیم بوده، به نظر میرسه که این موضوع ربط خاصی به سیستم سوخت رسانی ماشین نداره.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم