این موضوع در رابطه با دفتر جدیدی که هاس توی مارنلو باز کرده بود برمیگرده، به گفته هاس تیمی از سمت فراری برای طراحی خودروی جدید VF200 هاس اونجا فعال بوده که توسط طراح سابق ارشد فراری یعنی سایمون رستا مدیریت میشده.

گاتر استینر مدیر تیم فرمولا یک هاس در این باره میگه:

من نمیگم که روابط خیلی دراماتیک تغییر کردن، ما همیشه روابطمون با فراری خوب بوده.

روابط ما تحت تاثیر قوانین فیا بوده وهست، ما نمیتونیم اینجا کار خارج از قانونی انجام بدیم اونم فقط به این دلیل که توی مارنلو هستیم، بیشتر به خاطر دسترسی بوده و دفاتر دیگه ای هم هستن و فراری به خاطر محدودیت بودجه ساختمان های دیگه ای هم داره.

ما از این فضایی که دفتر جدید در اختیار ما قرار داده استفاده لازمه رو میکنیم و قراره که از سمت فراری 30 الی 35 کارمند به ما ملحق بشن که به خاطر محدودیت بودجه این تصمیم گرفته شده.

ولی روابط و همکاریمون هیچ تغییری نکرده، نه بهتر شده و نه بدتر.

ما همیشه افرادی رو توی دفتر تونل باد داشتیم و حالا دوتا دفتر توی مارنلو داریم، یکیش مال تونل باده و یکیش برای طراحان هست.

اما توی فصلی که از تونل باد استفاده میکنیم فقط یک دفتر داریم که افراد توش نشستن و یکی دیگه افرادی هستند که توی اتاق کنترل تونل باد ایستادن.

رستا در مورد این موضوع که هاس تا اونجا که قوانین اجازه بده از قطعات فراری استفاده میکنه هم اضافه کرده:

تا اونجا که بشه ما از همه مقعیت هایی که با فراری داریم استفاده لازمه رو میکنیم، ما کوچیکترین تیم فرمولا یک هستیم، پس تمام تلاشمون رو میکنیم تا از همه امکانات موجود نهایت استفاده رو ببریم.

قوانین بین دو فصل 2021 و 2022 تغییرات قابل اندازه گیری شده ای کردن و ما هم از موضوع استفاده کردیم تا قطعاتی که از فراری میگیریم فقط مقداری توی جزیات با هم متفاوت هستند.

ولی آره در مجموع ما تا اونجا که بتونیم و قوانین اجازه بده قطعاتمون رو از فراری میگیریم.

 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه