تیم فرمول یک آلفاتائوری در روز دوشنبه از طرح خودروی جدیدیشون که البته رندر گرافیکی از خودرو هست و خود ماشین فیزیکی نیست رونمایی کردن.

خودرو AT03 تیم فرمول یک آلفاتائوری احتمالا تا اولین تست بارسلونا توی اسپانیا به صورت فیزیکی به نمایش عموم در نمیاد، تیم فقط یک ویدئو از این خودرو منتشر کرده.

همونطور که میدونید تیم فرمول یک آلفاتائوری  در واقع یک برند فشن هست.

جزیاتی که از ماشین توی ویدئو وجود داره خیلی زیاد نیست، بیشتر ترکیب رنگ جدید خودرو خیلی به چشم میخوره و از همه مهمتر طرح جالب ساید پاد خودرو که نسبت به بقیه تیم هایی که تا به الان از خودروشون رونمایی کردن باز متفاوت بوده.

پیر گسلی راننده تیم فرمول یک آلفاتائوری مشتاقانه منتظره که با at03 رانندگی کنه

به خاطر قوانین خودرو ها تغییرات زیادی داشتن، طراحیشون و قیافشون به شدت تغییر کرده پس تیم ها باید مجدد پی و بنای خودرو های جدید رو میریختند.

تا زمانی که توی بارسلونا این خودرو رو تست نکنیم نمیتونیم از بازدهی at03 صحبت بکنیم، به نظرم که قیافه خیلی خفنی داره و من  بی صبرانه منتظرم تا فصل جدید شروع بشه.

بدجوری از قیافه خودروی جدیدمون راضی هستم.

این یک دوران کاملا جدید برای فرمول یک هست و ما فکر میکنیم که این یک پکیج بسیار قدرتمندی باشه، ما با آلفاتائوری همکاری کردیم تا بتونیم از ماشین جدیدمون رونمایی بکنیم که باعث شد تا یک ماشین خیلی خاصی رو بوجود بیاد.

مثل تیم خواهر یعنی ردبول، آلفاتائوری از برندینگ مستقیم هوندا دیگه استفاده نمیکنه، 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه