ماتیا بینوتو رئیس تیم فرمول یک فراری بر این باوره که مرسدس قراره با یک آپدیت خیلی بزرگ برای w13  وارد تست های بحرین بشه و این موضوع پیشبینی ها رو نسبت به تست های بارسلونا به چالش خواهک کشید.

 

هر دو راننده تیم فراری کارلوس ساینز و چارلز لکلرک توی تست های زمستانی فرمول یک بالاترین تایم های پیست رو ثبت میکردند ولی در روز آخر جورج راسل و لویس همیلتون البته به لطف لاستیک های نرمتر تونستن که بهترین تایم های پیست رو ثبت بکنند.

لویس همیلتون راننده تیم مرسدس بعد از تست های زمستانی هم گذاشته بود روی این موضوع که خوب فراری چند ماه زودتر طراحی ماشین جدیدشون رو شروع کرده و به خاطر همین موضوع اونا ماشین سریعتر هستند.

ولی ماتیا بینوتو رئیس تیم فرمول یک فراری کاملا" مطمعن هست که مرسدس توی تست های بحرین مثل سال 2019 با یک ماشین جدید وارد پیست بشه.

من معتفدم که مرسدس وقتی وارد بحرین بشه، حدود دو الی سه ماه از ما جلوتر ما هستند. ماتیا این حرف رو درست در جواب کامنت لویس همیلتون داده.

پس با این حساب پیشبینی کردن در مورد رقابت نسبی بین تیم ها خیلی چالش برانگیز و سخت هست، ولی برای ما مهمترین چیز به دست آوردن بیشترین دیتای ممکنه هست ، تا اونارو توی مارنلو مورد برسی قرار بدیم.

یک سری شایعه شنیدم راجع به این موضوع که سایر رقبا قراره با کلی آپدیت بزرگ وارد پیست بحرین بشند، پس من نسبت به این موضوع قه قدر کافی نگران هستم.

از اونجایی که فراری از سال 2019 توی گرند پری سنگاپور آخرین بردشون رو تجربه کردن و توی فصل 2020 مشکل موتوریشون موجب شد تا یک دوره بسیار طولی این تیم بدون برد باشه و حالا فراری تونست توی فصل 2021 یک ریکاوری خوبی رو داشته باشه و توی تست های زمستانی بهترین تایم های ممکنه رو ثبت بکنه (البته بجز روز آخر تست های زمستانی که مرسدس تونست بهترین تایم هارو بزنه).

طرفدار های فراری امید خیلی زیادی به تیم فراری بستند، ما هم خودم طرفدار به حساب میاییم پس هممون بسیار امید وارهستیم.

اما درکل احساس میکنم که ماشین خیلی خوب بود، یا این که بدونه مشکل ظاحر شد و این یک تمرین بود که تیم تونست ازش سربلند بیرون بیاد.

ببینید ما نباید فراموش بکنیم که آخر فصل گدشته تنها سه دهم ثانیه با بهترین تایم های پیست فاصله داشتیم.

ما به خودمون ایمان داریم، این خیلی خوبه که بتونیم برای فصل 2022 رقابتی باشیم، ولی خوب خیلی زوده که تصمیم بگیریم.

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه