از اونجایی که مکس تنها 19 امتیاز با لکلرک فاصله داره و به آهستگی ردبول فاصله خودش رو توی امتیازات با فراری کم کرده و از طرف دیگه هم ماشین سریعتر پیست شدن، به نظر میرسه که فراری قصد داره تا برای گرند پری بارسلونا که فردا باشه پکیج ایرودینامیکی خودشون رو آماده داشته باشند.

نکته مثبت این قضیه برای فراری اینه موضوع هست که فراری عملا" آپدیت خاصی رو از اول فصل روی ماشینشون نداشت و اونا تغریبا با همون ماشین روز تست دارند رانندگی میکنند، این یعنی اونا میتونند با پکیج جدید مطمعن بشند که نسبت به بارسلونا ای که توی تست ها بود چقدر بهتر شدند.

البته از اونجایی که فراری هتوز توی هر دو رقابت جلوتر از ردبول هست، هنوز وضعیت مناسبتری داره و میتونه چیز های زیادی رو امتحان بکنه.

اما خوب فراری در حال حاضر در حال شکار شدن هست و چارلز لکلرک راننده تیم فرمول یک فراری در رابطه با این موضوع گفته:

ما از همون اولش توی یک مقعیت بودیم، این که ما شکار بودیم و هنوز هم توی این پوزیشن قرار داریم، واقعیتش رو بخواید از این مقعیت خوشم میاد، چون باعث میشه فکر کنم که داریم کار هارو درست انجام میدیم.

ولی این مشخصه که توی دو مسابقه اونا به آرومی به ما نزدیک شدند و فاصله رو کم کردند، ولی آره، من بهش زیاد اهمیتی نمیدم که توی چه مقعیتی باشم، من فقط میخوام که در رقابتی ترین حالت ممکنه خودم باشم، ولی در کل به نظر میرسه که ردبول دست برتر رو توی مسابقات داره.

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم