چارلز لکلرک راننده تیم فرمول یک فراری در مورد پورپوزینگ گفته که درست مثل تاثیر توربولانس رو هواپیما هست و باعث میشه که کمی احساس شکوفه زدن داشته باشه.

از اونجایی که تیم فرمول یک فراری با وجود این که خودروی خیلی سریعی رو برای تست های بارسلونا آماده کرده بود، اما بیشترین مشکل رو و شدیدترین تاثیر پورپوزینگ رو روی ماشینشون وجود داشت.

چارلز لکلرک در مورد این موضوع گفته:

درست مثل این هست که یک هواپیما توی جریان گردابی یا توربولانس گیر کرده باشه، توی مستقیمی فقط بالا پایین میشه، فرمول یک این موضوع رو توی شبکه های اجمتاعی پست کرده بود و میشد به راحتی این پدیده رو دید و من نمیتونم بگم که حسش خوب بوده، جون واقعا باعث میشه که یکم احساس بکنید که قراره شکوفه بزنید.

تازه اول راه این پروژه هستیم و دیدیدم که خیلی ها توی پدوک این مشکل رو داشتن، حالا ی سری کمتر و یک سری بیشتر، خوب ما کلی دور زدیم که در مجموع مشکل خاصی وجود نداشت و این موضوع با توجه به جدید بودن کانسپت قضیه خیلی خوب بود و ما هم چیز های جدیدتری رو مورد برسی قرار دادیم.

از نظر بازدهی هم غیر ممکنه که بگیم در مقایسه با بقیه رقبا کجای قضیه ایستادیم، این تازه اول راه هست و همه هم دارن سعی میکنند تا قدرت واقعی خودشون رو مخفی بکنند، و به نظرم تنها جایی که میشه فهمید چند چند هستیم، باید تا اولین تعیین خط صبر بکنیم.

ولی برای الان فقط سه روز خوب برای ما بود که نکته مثبتی هست و من احساس جا افتادگی بهتری نسبت به هر فصلی دارم، هر فصل من دارم وزنه رو بالاتر میبرم و احساسم در حال حاضر خوبه و در زمانی که فراری f1-75 رو تست میکردم هم خوب بود داخل ماشین.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم