فراری یکی از مدعیان قهرمانی فرمول یک 2022 از خودروی جدیدشون بالاخره رونمایی کردن و یک هیولای قرمز تیره رو به نمایش گذاشتند.

بعد از این که اسپانسر قدیمی تیم فرمول یک فراری یعنی فیلیپ موریس که نام تجاریش Mission Winnow بود و فصل قبل از فراری جدا شد، فراری هم تصمیم گرفت تا رنگ خودروی خودش رو برای فصل 2022 فرمول یک به رنگ قرمز تیره در بیاره که بسیار هم جذاب هست.

توی رنگ بندی جدید، باله جلو و عقب، شماره، هیلو و بخشی از باله کوسه ای بالای کاور موتور رو با رنگ مشکی رنگ آمیزی کردند که با ترکیب این رنگ با رنگ قرمز یک ترکیب جذاب رو به وجود آورده.

و این که دلیل استفاده از اسم 75 برای این بوده که 75 سال از اولین عرضه اولین خودروی شهری فراری میگذره به خاطر همین از اسم 75 توی فراری استفاده شده.

فراری فصل 2020 اصلا فصل خوبی رو نداشت و توی 40 سال گذشتش بدترین نتایج ممکنه رو هم توی همون فصل گرفت(به خاطر گاف فراری توی موتور فصل 2019 بود) ولی در مجموع تیم تونست برای فصل 2021 نتایج به مراتب بهتری رو کسب بکنه، مثلا فراری فصل 2021 تونستن چهارتا سکو، دو پل پزیشن و این که اونا توی قهرمانی سازندگان تونستن تیم سوم جدول باشند. 

تغییر قوانین به فراری این شانس رو داده که بتونه بعد از چندین سال(از 2008 به امروز) بتونن برای قهرمانی رقابت بکنند، البته هنوز برای نتیجه گیری که کدوم تیم رقیب کدوم تیم هست باید دست کم تا تست های بارسلونا صبر بکنیم. 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه