مشاور ارشد تیم فرمول یک ردبول، هلموت مارکو باور داره که مرسدس میتونه یک خطر جدی برای قهرمانی فصل 2022 باشه، دیگه هرچی که باشه این بابا برگشتن مرسدس رو توی فصل قبل دیده و اونا میدونند که مرسدس تیمیه که توی بدترین شرایط هم میتونه خودشو به بالای جدول برگردونه.

البته در حال حاضر ردبول 101 امتیاز جلوتر از مرسدس قرار گرفته و جورج راسل هم حدود 41 امتیاز از جورج راسل و 75 امتیاز از لویس همیلتون جلوتره، ولی به هر حال مارکو نظر دیگه ای داره و میگه که خودروی افراطی w13 بازدهی مورد نیاز رو داره، مخصوصا بعد از این که اونا توی بارسلونا آپدیت هایی رو برای ماشینشون آوردند.

مرسدس داره دور های باور نکردنی سریعی رو توی جریان تمرینات و مسابقه ثبت میکنه، البته این موضوع توی خودرو اون ها پایدار نیست و باعث شده ما نفهمیم که چی باعث میشه که اونا تا این اندازه سریع بشوند، از خود دوستان مرسدس هم بپرسید، مطمعن هستم که اون ها هم نمیدونند که چه موضوعی باعثش میشه.

ولی موضوع خطرناک اینه که بازدهی لازم توی خودروی اونا وجود داره.

 

از مارکو پرسیده شد که شاید این موضوع توی سرش میگذره که مرسدس داره بلوف میکنه؟ 

مارکو جواد داده : نه بلوفی در کار نیست!

بلوف جایی بود اونا یک برتری عجیب غریبی از نظر موتوری فصل قبل داشتند، موتور همیلتون، همون چیزی بود که اونا خیلی در موردش بلوف کردند، ولی من فکر نمیکنم که موضوع ماشین الانشون بلوف باشه.

و این که خیلی سخته که بشه فهمید تا ماشینشون کجا ها سریعه، چون فقط برای یک مقطعی خیلی سریع هست و بعد از سرعتش رو از دست میده.

چه چیزی دقیقا" تغییر میکنه و چرا اونا نمیتونند که به همون شکل مداوم سریع رانندگی بکنند، باید خدام رو شکر بکنم، چون هنوز مشکل وجود داره.

نکته مثبت ماجرا اینجاست که اگه به حداقل وزن خودرو برسیم، میتونیم چند صدم ثانیه سریعتر بشیم، ولی نمیشه یک شبه انجامش داد.

4 comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم