در ابتدا سرجیو پرز در نوبت صبح با زمان 1m33.105s تونسته بود سریعترین زمان رو با لاستیکک سافت C4 ثبت بکنه و در نوبت شب هم مکس ورشتپن تونست زمان  1m31.720s رو با لاستیک های سافت C5 به ثبت برسونه.

به نظر میرسه فراری ها نزدیکترین رقیب ردبول برای این فصل هستند.

 

در نوبت نکته اصلی حضور صبح جوانی ژاو راننده تیم فرمول یک آلفارومئو با همون لاستیک C4 و ثبت زمان 1m33.955s رده دوم و تایم فراری با سریعترین لاستیک C5 با ثبت زمان 1m34.905 بود.

نفر سوم پیرگسلی از تیم آلفاتائوری بود که 88 دور رو در نوبت صبح ثبت کرده.

در نوبت عصر مکس ورشتپن دیگر راننده تیم فرمول یک ردبول موفق شد بیشتر از هر راننده دیگه ای دور قدرتی در پیست بزنه و نکته جالبیش اینجا بود که مکس با لاستیک های سریعترین دور رو زد که توی دور قبلش اسپین شده بود و روی لاستیک هاش فلت اسپات داشت و تونست نسبت به زمان مرسدس دست کم یک ثانیه جلوتر سریعتر باشه.

قبل از این که مکس با لاستیک سافت C5 این تایم رو ثبت بکنه، اول با لاستیک مدیوم C3 تونست زمان 1m32.645s رو ثبت بکنه و فراری حدود یک ساعت بعدش با لکلرک موفق شد زمان 1m34.415s رو با لاستیک C4 ثبت بکنه.

لکلرک با رفتن روی لاستیک C5 یک دور قدرتی رو شروع کرد و فقط سکتور میانی یعدی سکتور دوم رو بنفش کرد و بعد از اون ماشین رو آروم کرد و فراری تصمیم گرفت تا لاستیک هارو با لاستیک هارت تعویض بکنه تا داده های بیشتری رو بدست بیاره.

جورج راسل راننده تیم مرسدس هم سعی کرد با لاستیک C5 یک دور قدرتی داشته باشه ولی مرسدس به شدت بد دست بود و راسل تمام مدت داشت با ماشین کشتی میگرفت و مشکل پورپوزینگ همه چیز رو هم بدتر کرده بود حتی توی پیچ های سرعتی هم مرسدس مشکل پورپوزینگ داره.

مکس ورشتپن که حدود نیم ساعت آخر رو فقط داشت دور پرفشار میزد تونست یک بازه یک ثانیه ای با بقیه باز بکنه، توی پانزده دقیقه آخر مکس تونست با وجود اسپین شدن با زمان 1m31.973s  با لاستیک C5 که سریعتر از لکلرک که تونسته بود زمان 1m32.415s با لاستیک های C4 ثبت کرده بود  رو بزنه و بعد از اون تایمش رو هم توی یک تلاش دیگه با زمان 1m31.720s بهتر بکنه. 

البته ثبت زمان های سریع هنوز تموم نشده بود تا این که آلپین تونست با لاستیک های C4 بالاتر و رانندگی آلونسو سومین ماشین سریع باشه که حدودا یک ثانیه با مکس فاصله داشت و حتی از مرسدس با لاستیک C5 هم سریعتر بودند.

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه