بعد از این که دو راننده مرسدس توی جریان تمرینات نتونستن حتی توی ده تا تیم برتر زمان گیری باشند، قهرمان هفت دوره فرمول یک یعنی لویس همیلتون گفته که هر جوری که ماشین رو تنظیم میکنیم به جواب مشخصی نمیرسیم.

تحلیل کامل تمرینات نوبت یک و دو فرمول یک 2022 استرالیا

من حسم که در مجموع خوب بود، این برای من فقط یک آخر هفته سخته، انگار هیچ چیزی نیست، هر کاری هم که بکنیم فرقی نمیکنه، بعضی وقت ها خیلی امیدوار میشیم که توی مسیری درستی داریم تغییرات رو اعمال میکنیم، ولی همینک که میخوایم بهترش بکنیم، انگار که هیچ تغییر انجام ندادیم. 

ما یک سری تغییراتی رو از تمرینات اول به دوم انجام دادم ولی انگار که بدتر شد. ماشین خیلی بد قلقی هسست.

خیلی کار بزرگی از دستمون برنمیاد، فعلا" باید با همین وضعیتی که هست رانندگی بکنیم که خیلی رو مخ آدمه که کلی فشار میاری و یک دور خوب میزنی و آخر سر هم میبینی که 1.2 ثانیه با بالای جدول فاصله داری، خیلی سخته.

 

جورج راسل راننده جوان تیم فرمول یک مرسدس هم صحبت هایی کرده و معتقده که پورپوزینگ اینجا بدتر هم بوده:

مشخصا" چند تا ماشین میدفیلد از ما جلوتر هستند و روند مسابقه ای ما از دوتا تیم برتر کندتر هست، در نتیجه برای امشب باید حسابی روی ماشین کار بکنیم تا حد و مرز ماشین رو درک بکنیم، ماشین در مجموع خوبه، خیلی حس بدی نداره، ولی خیلی عجیب رفتار میکنه، من روی لاستیک های سافت داشتم مدام بهتر و بهتر رانندگی میکردم و میدونم که همه راننده ها هم این موضوع رو حس کردند، ولی این موضوع از سمت ما خیلی عجیب بود.

قطعا" که پدیده پورپوزینگ توی پیچ 9 خیلی بد بود، این باید بدترین حالت ممکن برای پورپوزینگ باشه که تا الان حسش کردم. برای ستاپ ماشین همه چیزو امتحان کردیم و نتیجه یکسان بود، ما باید مشکلات رو حل و این موضوع رو درک بکنیم که چجوری بوجو میایند.

 

از راسل سوال شده که هنوز هم از رانندگی کردن با ماشین فرمول یک مرسدس لذت میبره که در جواب با خنده گفته:

البته، رانندگی کردن همیشه چیز باحالیه، مخصوصا ی پیستی مثل اینجا، ولی خوب زمانی شما بیشتر لذت میبرید که از ماشینتون بیرون میایید و اسمتون رو اون بالا توی تایم شیت میبینید.

الان که اینجوریه، یک دور خوب میزنیم و بعد میبینیم که توی رده 11 قرار گرفتیم، این چیزی نیست که به عنوان یک تیم بخوایم داشته باشیمش. 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه