من حتی فکر هم نمیکردم که یک روزی کوین مگنوسن بتونه پول پزیشنی در فرمول یک بگیره، نه این که بگم راننده بدیه، بلکه توی تیم هایی رانندگی نکرد که برای برد رقابت کنند.

کوین بهترین تایم تعیین خط رو درست قبل از این که بارندگی شروع بشه و جرج راست توی پیچ 5 کنترل ماشینش رو از دست بده ثبت کرد و بعد از این که جرج ماشینش توی گراول ها گیر کرد و پرچم قرمز زده شد، مکانیک کوین بهش گفت که تو P1 هستی و کوین باورش نمیشد.

اضافه کنم که هاس بعد از 143 مسابقه موفق شده اولین پول پوزیشن خودشو رو با کوین مگنوسن بدست بیاره!

بعد از بیرون آوردن ماشین جرج راسل و روشن شدن چراغ سبز، عملا" دیگه شانسی باقی نمونده بود که ماشین ها بتونن تایم های خودشون رو بهتر کنند چون بارندگی شروع شده بود و با لاستیک اینترمدیت و پیست خیس نمیشه خودرو هاس رو با لاستیک سافت شکست داد.

استاینر در مورد پول پوزیشن مگنوسن گفته: 

توی بهترین زمان ممکن تایم رو ثبت کرد، از این بی نقص تر ممکن نبود.

خیلی مسابقه قبل همه چیز اونجور که میخواست پیش نرفته بود و از طرفی ما همیشه داشتیم با یک سری ایردات دست و پنجه نرم میکردیم و امروز هم مثل بقیه مواقع داشت برامون میگذشت.

به خاطر بارندگی، همه راننده ها با لاستیک اسلیک رفته بودند توی پیست و شما باید هر کاری از دستتون برمیاد انجام بدید و فکر میکنم که بقیه ماشین ها بین 10 تا 20 ثانیه با ما فاصله داشتند و نمیتونستند اون کاری که ما کردیم رو انجام بدند، کار کوین واقعا ارزش مند بود، از مقعیتی که بدست آورده بود بهترین استفاده ممکن رو کرد.

استاینر در رابطه با این موضوع که بعد از 143 تلاش موفق شدند به اولین پول پوزیشن خودشون دست پیدا کنند هم گفته:

موضوع سر اینه که شما از رویا پردازی در موردش هم میترسیدید، به نظرم این بالاخره تاثیر خودشو داره، همونطوری که میدونید ما سخت کار کردیم، کل این تیم برای هفت سال کار کرد تا ما به نتیجه امروزمون برسیم.

اصلا شانسی نبود، کاملا" حق راننده بود، لاستیک همه یکسان بود و لاستیک درست در زمان درست و ثبت زمان در لحظه مورد نیاز، کوین اولین راننده ای بود که وارد پیست شد، خوب آره اون برتری داشت از این بابات.

اما خوب از اونور هم کسی نبود که توی پیست کمکش باشه، خودش و تنهایی خودش بودو تایمش رو ثبت کرد.

ببینید، وقتی بارون شدید میشه، شما پارو میخواید و ما امروز پارو داشتیم.

 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه