یادمون هست که گرند پری باکو فصل گذشته، مکس و ردبول چه پیروزی شیرینی رو از دست دادند البته ردبول دست کم چیزی رو از دست نداد، راننده های مرسدس خودشون کار لازم رو کردند تا مشکلی برای ردبول توی باکو اونقدر پیش نیاد، اما در کل فراموش نکنیم که مکس درست آخر مسابقه با سرعت 320 کیلومتر لاستیک عقبش ترکید و با اون سرعت به دیواره پیست برخورد کرد و از جریان مسابقه خارج شد یا بهتره بگم DNF شد.

حالا مکس برگشته تا کاری که نتونست به خاطر مشکل لاستیک تموم بکنه رو حالا اینجا و امسال تمومش بکنه.

از برگشتم به باکو فقط به آینده نگاه میکنم، ما اینجا یک کار ناتموم پارسال داشتیم، اینجا پیست خاصیه و نقطه ترمزگیری های سختی داره، مخصوصا که جاهایی که برای فرار (ران آف) هست خیلی کوچیک هستن، سخت ترین ستاپ ماشین اینجا بیشتر برمیگرده به تنظیم زاویه باله تا بتونیم بهترین زاویه رو برای اینجا داشته باشیم.

البته باید ببینیم که تک دور هامون رو اینجا چقدر میتونیم بهتر بکنیم، پارسال توی روز تعیین خط یکم نسبت به این موضوع کند بودیم.

 

دیگر راننده تیم ردبول که چکو پرز باشه هم قراردادش رو بعد از پیروزیش توی موناکه تا 2024 تمدید کرد، البته پارسال هم چکو پیروزی رو از چنگال مردس بیرون کشید.

من خیلی خوشحال شدم که دست کم تا سال 2024 با تیم میمونم و این به این معناست که قرار کار های بزرگی رو انجام بدیم و چقدر ما با هم خوب هستیم.

من میتونم فقط اینو بگم که از مقعیت بوجود اومده بسیار خوشحال هستم، امروز برای من بهترین روز دوران حرفه ای من بود.

رقابت بر سر قهرمانی در حال حاضر خیلی نزدیکه و باید کاملا" متمرکز باشیم.

پارسال برای من خیلی سال خاصی بود که موفق شدم اولین پیروزی رو برای تیم بدست بیارم، من پیست های خیابونی رو دوست دارم و اونم به این دلیل هست که راننده واقعا" میتونه اینجا تفاوت ایجاد بکنه، البته که ایجا اشتباه کردن خیلی راحتره، مخصوصا این که بخوایم روی لیمیت یا روی مرز رانندگی بکنیم، ولی در آخر ماجرا به عنوان یک راننده میشه سه دهم ثانیه رو اینجا سریعتر از هر کس دیگه ای رانندگی بکنید تا بتونید رقابتی باشید.

 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه