برنده مسابقات ایندیاناپلیس 500 بر این باوره که لیوت پیست جدید فرمولایک میامی برای رونمایی در ماه می میلادی بسیار عالیه:

من دوبار اونجا بودم که یک بارش زمانی بود که اونجا کاملا" بیسیک بود، ولی برای هفته بعد که تکمیل میشه پیست، میخوام که توش رانندگی بکنم، چیزی که میخوام بگم اینه که اونا کار بزرگی رو انجام دادن، از روی کاغذ به نظر معرکه میاد.

طول پیست 3.36 مایل (حدودا 5.57 کیلومتر) هست و 19 تا پیچ داره، آخرین لایه آسفالت پیست هم قراره توی آخر هفته اجرایی و تکمیل بشه

سالیوان اضافه میکنه:

کاری که انجام دادن رو خیلی دوست دارم، من اصلا از پیست های که سبک روال دارن خودشم نمیاد بجز دایتونا، به این دلیل که یجورایی خیلی صلح برانگیزه.

پیست از زیرساخت خیلی خوبی برخورداره که کمک میکنه تا افراد به خوبی وارد استادیوم بشند و ازش خارج بشند.

وقتی به تمام موضوعات و مشکلات سیاسی گذشتش که نگاه میکنید،به نظرم بهترین راهکار ممکنه بوده چون اونا هیچوقت نمیخواستم که یک مسابقه شهری رو مرکز شهر برگذار بکنن مخصوصا توی این دوران و سروصدای زیادی که وجود داره و ساکنان شاکی از این موضوع اونم توی ماه می که تازه توی میامی ی زمان بسیار آرومی هست. 

باید به جایی اعتبار بدید که اعتبار داره، رشد جذابیت این رشته توی آمریکا رو باید مدیون برنامه رانندگی برای بقا دونست که مغذ متفکر این برنامه کسی نبود جز سین بچرز و اونا(منظور همون F1) بهاش رو پرداخت کردند ولی نتفلیکس نکرده به همین دلیل توی آمریکا بسیار تاثیر گذار بوده،

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه