از اونجایی که فراری برای گرند پری بارسلونا برنامه ریزی کرده که بتونه آپدیت های قابل توجهی رو روی ماشین خودشون پیاده سازی کنه، یک سری نگرانی هایی رو برای ردبول داشته که البته مکس ورشتپن راننده فرمول یک این تیم زیاد به این چیزا گویا فکر نمیکنه.

وقتی هم از مکس میپرسن که جنگ توسعه خودرو هارو چجوری میبینه جواب داده: 

مشخصا" کلی منابع هنوز برای رشد ما باقی داریم، همیشه چیز هایی هستند که ما میتونیم بهترشون کنیم، در حال حاضر مهمترین چیز برای ما قابل اعتماد بودن و پایدار بودن قطعات هست و به خاطر همین هم هدف ما درست کردن این مشکلاته.

به نظرم کار تیمی ما چه توی پیست و چه توی کارخونه داره به خوبی پیش میره، خوب محدودیت بودجه الان خیلی مهمه ولی من فکر میکنم که ما بهترین تیم توی مدیریت بودجه بودیم تا به الان.

من انتظار دارم که کار رو به خوبی انجام بدیم، ولی خوب مشخصا باید ببینیم که بقیه تیم ها چه چیزی به پیست میارند، من که کاملا" آروم هستم و میدونم که همه چیز به توسعه خودرو بستگی داره، پس در نتیجه توی هر مسابقه ما به صورت پله ای جلو میاییم.

تا به این جای کار جنگ توسعه خودرو در واقع برای قهرمانی سال 2022 بین دو تیم فراری و ردبول هست، ردبول که فقط 6 امتیاز با فراری فاصله داره و خودش رو از مرسدس با 56 امتیاز اختلاف جدا کرده و مرسدس رو توی رده سوم تنها گذاشت.

از مکس هم در رابطه با این موضوع که تفاوت رقابت با فراری و لکلرک با مرسدس و لویس توی چی هست؟ 

من از رقابت خوشم میاد، سال گذشته هم ازشت لذت بردم و الان هم همین طوره، فقط تیمش عوض شده که به نظرم برای فرمول یک هم این موضوع خوب باشه.

خوب مشخصا من چارلز رو بیشتر میشناسنشم تا لویس(مکس و چارلز با هم توی کارتینگ بزرگ شدند و با هم رقابت میکردند) و یک احترام قابل توجهی بین دو تیم وجود داره و این احترام فقط بین ما راننده ها نیست و میتونیم بریم روی سکو و بهم بگیم که هی شما ها کارتون رو از ما بهتر انجام دادید و اونا هم همین کار رو میکنند.

اینجا توی فرمول یک ما فقط میخوایم که هم دیگه رو شکست بدیم، ولی خوب وقتی هم که شکست میخوریم باعث میشه که تیم ی تکونی بخوره و قوی تر برگرده و این خیلی خوبه و امیدوارم که تا آخر فصل هم به همین صورت باقی بمونه.

البته این موضوع هم خیلی خوبه که فراری مجدد به بالای جدول برگشته.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه