مرسدس بنز خودروی جدید فرمول یک w13 خودش رو درست بعد حضورش توی پیس سیلوراستون رو نمایی کرد.

مرسدس هشتمین تیم فرمول یک هست که تا به اینجای کار برای فصل 2022 ماشین جدید خودشون رو ازش رونمایی کردند که آخرین تیم از تیم هایی بود که توی خط جلو مسابقه میدادند.(فراری، ردبول، مرسدس سه تا تیم برتر بودند ولی اختلاف بین ردبول و مرسدس با تیم سوم خیلی بیشتر از حد انتظار زیاد بود)

مرسدس به رنگ کلاسیک خودش که نقره ای هس برای فرمول یک 2022 برگشته که رنگ مشکی بیشتر برای ضد نژاد پرستی به ماشین زده شده بود که برای دو سال روی ماشین های مرسدس وجود داشت.

مرسدس با هشت قهرمانی پیاپی از فصل 2014 تا به الان رکورد دار قهرمانی های پیاپی هست، باید دید که طراحی جدید تیم مرسدس آیا قابلیت این رو داره که به نهمین قهرمانی این تیم پر ستاره کمک بکنه یا نه.

 

توتو ولف مدیر تیم فرمول یک مرسدس:

هی چیزی از ماشین قبلی از سال قبل وجود نداره که به شما کمک بکنه که بتونید برای فصل 2022 شرایط بهتری برای قهرمانی داشته باشید، در واقع اعتبار باعث ایجاد اعتبار نمیشه، ولی هیچ حسی هم برای این که استحقاق قهرمانی باشین هم حس نمیشه.

مثل هر سال ما خاص هستیم البته اگه به قدر کافی خوب کارمون رو انجام داده باشیم که این موضوع یک موضوع روانشناسانه هست و بس.

امروز قراره که خودروی تیم فرمول یک مرسدس  w13 توی پیست سیلوراستون روشن بشه و تست مختصری ازش گرفته بشه که حدود 17 دور و یا صد کیلومتر در مجموع بیشتر تیم ها مجاز نیستند که از خودروی جدیدشون تست بگیرند، توتو در این زمنیه هم صحبت هایی کرده:
به شخصه برای خود من هر سال دو لحظه جداب وجود داره، اولیش اولین باری که موتور ماشین روشن میشه که برای ما خیلی زود اتفاق افتاد که توی دسامبر بود، لحظه دوم لحظه ای هست که ماشین داره سرهم میشه تا به یک خودرو بی نقص تبدیل بشه.

چند روز پیش توی محفظه مسابقه بودم و داشتیم به ماشین باورنکردنیمون نگاه میکردم که حالا با بادی ورکش کامل شده و خیلی خوشحال هستم، البته فکر میکنم زمانی خوشحال کننده میشه که باهاش یک ساعت رانندگی بکنیم. 

لویس همیلتون یک بار دیگه میخواد شانسش رو برای شکوندن رکورد مایکل شوماخر امتحان بکنه که فصل گذشته شانس باهاش تا لحظه آحر مسابقه یار بود و اونا تونستن از ی قهرمانی از دست رفته دوباره به رقابت برگدند ولی اونقدر ها یار نبود و یکدفعه آخر مسابقه به خاطر اتفاقات آخرین مسابقه فصل 2021 فرمول یک قهرمانی رو مکس ورشتپن از لویس قاپید که واقعا هم مکس شایسته این قهرمانی بود و همیلتون در مورد فصل جدید و همه چیز صحبت کرده: 

من برای فصل جدید هیچ هدفی رو هدف گذاری نکردم، من فکر میکنم که تک تک اجزا تیم باید با هم کار بکنند تا بتونند که به هدف خفنمون یعنی قهرمانی دست پیدا بکنیم و وزنه رو یک بار دیگه برای کاری که تا به حال هیچ کس دیگه ای انجامش نداده بلند بکنیم و اولین نفر بشیم( منظورش اینه که من قهرمانی هشتم رو هر جوری که هست میخوام).

راسل هم صحبت کرده: 

خیلی چیز ها هستند که من توی این شیش هفت سال یاد گیرفتم، وقتی که با هم کار میکنیم همه باهام به یک موضو میپردازیم و وقتی که وارد اتاق مهندسی میشیم، خیلی عادی هست همه چیز و هم تیمی شدن با همیلتون و این که در کنار لویس میشینم و به نظرم این بهترین و جذابترین فصل فرمول یک برای همه ما هست. 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه