با توجه به این که فراری نتونست روند لازمه رو توی روز مسابقه میامی 2022 داشته باشه و ی جورایی اونا شانس آوردن که پرز مشکل موتور پیدا کرد و به نظر میرسه که فراری باید هرچه زودتر برای f1-75 آپدیت بیاره، البته فراری در مورد موتور خودشون قبلا گفته بود که به مرور زمان مد موتوری خودشون رو بالا میبرند.

 

لکلرک راننده تیم فرمول یک فراری نسبت به این موضوع واکنش نشون داده و گفته:

آره من واقعیتش نا امید شدم، ما توی موضوع گرم کردن لاستیک خیلی خوب میتونیم دمای لاستیک هارو مدیریت بکنیم و توی هر دوری که میخوایم شروع بکنیم این موضوع کاملا" مشخصه، ولی بعد از چهار یا پنج دور ردبول ها با لاستیک هاشون بیشتر از ما پایداری دارند و توی پنجره دمایی مناسب تری میتونند لاستیک هاشون رو مدیریت بکنند، بهتره بگم که اونا فقط از ما سریعتر هستند و خیلی سخته که بخوایم کاری در مقابل اونا انجام بدیم.

ولی خوب باید روی این موضوع کار بکنیم، کاملا" برای ما مشخصه که کجا ما ضعف داریم و امیدوارم که هرچه سریعتر این مشکل هم رفع بشه.

 

لکلرک البته اضافه کرده که ردبول در حال حاضر دست برتر رو داره و فراری باید نسبت به این داستان هرچه سریعتر یک حرکتی انجام بده.

این یک رقابت طولانی هست، به نظر میرسه که اونا تا به الان برای دو هفته هست که دست برتر رو داشتند، مخصوصا توی مسابقه اونا سریعتر هستند و با این وضعیت باید هرچه سریعتر برتری خودمون رو پس بگیریم.

 

لکلرلک در جواب این سوال که آیا دوست داره شکارچی باشه یا شکار باشه گفته:

من تا حدودی این مقعیتی که الان توش هستم رو دوست دارم، اما خوب مشخصا این فاصله ای که با مکس داشتم داره یواش یواش کمتر و کمتر میشه، البته اضافه کنم که اصلا" اهمیت نمیدم که الان توی چه مقعیتی قرارگرفتم. در حال حاضر فقط میخوام که بتونم در بالاترین سطح ممکنه رقابت بکنم.

 

البته مکس هم به این سوال جواب جالبی داده:

من در حال حاضر از مقعیتم خیلی راضیم، وقتی میدونید که ماشین خیلی سریع هست، ببینید سال گذشته آخرای فصل ما واقعا" اون سرعت لازمه رو برای بردند مسابقه نداشتیم و توی مقعیت شکار قرار گرفته بودم که اصلا" خوب نبود و خیلی سخت شده بود آخر فصل گذشته، فکر میکنم به این بستگی داره که چقدر شما رقابتی باشید. 

 

 

6 comments

  • خیلی رقابت جذابی دارن این دوتا جوون، داریم لذت میبریم.
    به امید قهرمانی مکس
  • شاید قبل از شروع فصل فکر نمیکردم که فراری اینقدر رقابتی باشه ، بنظرم فراری اگر بتونه پورپوزینگ ماشینشو حل کنه بسیاری از مشکلاتش حل خواهد شد ، امیدوارم توی اسپانیا بتونن با آپدیتی که میارن این مشکل حل کنن
  • میشه بگید چه تیم هایی تو اسپانیا آپدیت میارن .
    اگر فراری بتونه پورپوزینگ رو حل کنه تو کفی سرعت بیشتری دارد تو میامی سرعت ماشین مرسدس تو کفی از فراری بیشتر بود 
    تو میامی سریع ترین موتور مرسدس بود داخل ویلیامز که سرعتش تا 336کیلومتر هم رسید این نشون میده اگر مرسدس هم پورپوزینگ رو حل کنه سریع خواهد شد داخل تمرین دو میامی مرسدس ها ارتفاع ماشین رو کم کردن و سریع بودن ولی پورپوزینگ داشتن یعنی مرسدس برنامه داره که ارتفاع خودرو رو کم کنه و پورپوزینگ هم نداشته باشه ولی تو میامی به اینکار نتونست برسه چون ماشین تو ارتفاع مورد نظرشون پورپوزینگ داشت باید دید که تو اسپانیا میتونه با آپدیت هاش این کارو کنه یا نه .
    از ادمین محترم خواهش میکنم این تحلیل درباره پورپوزینگ  مرسدس و فراری بنویسه
    • دوست گرامی
      فکر کنم تو میامی سریع ترین ماشین ردبول بود با موتور هوندا ۳۴۲ کیلومتر بر ساعت
      ادمین : مرسی از سایت خوبت 
  • امیدوارم امسال دیگه تو بازی اپدیت ها نبازه فراری 
    درمورد مرسدس هم به نظرم باید ماشین باسایدپاد معمولی روبیارن وروش ابدیت بدن چون پتانسیل بیشتری داره واست کار تا این ماشین زشت بدون ساید البته که امسال ودادن وحتی سالهای بعد رو سلطنت ردبول بنظرم تازه شروع شده 

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه