مدیر تیم فراری، ماتیا بینوتو باور داره که رانندشون یعنی چارلز لکلرک در سطح قهرمانی جهان رانندگی میکنه.

 

وقتی که از ماتیا بینوتو سوال شد که اگه بیست و چهار سالگی سنی هست یک نفر میتونه قهرمان جهان بشه بینوتو در جواب گفته: 
آره اون (چارلز لکلرک) میتونه که برنده بشه.

این همون چیزی هست که من هنگام تمدید قرارا با چارلز توی سال گذشته تا 2024 انتظار داشتم، به این دلیل که ما میدونیم چه کاری از دستش برمیاد.

اون نشون داده که چجوری میتونه برای قهرمانی جهان بجنگه، بدون شک اون با استعداده، قابلیتش هم داره، مسابقه دهنه خوبی هست و ما از نتیجه ای که توی دو مسابقه اخیر گرفتیم خیلی خوشحال هستیم.

 

چارلز لکلرک کلا" راننده ای هست که خودش رو نقد میکنه و گفته با توجه به نسل جدید خودرو ها هنوز چیز های وجود دارند که بشه بهترشون کرد.

قطعا از شروعی که فصل داشته راضی هستم، با تیم خیلی خوب کار میکنم و آماده شدن تیم برای مسابقه اول خیلی خوب بود و در کل حس خیلی خوبی داریم.

ولی خوب قطعا" مسابقات بیشتری در راه هستند، چیزی که من رو خوشحال میکنه بازدهی نیست، چون باید توی ی بخشهایی خودم رو بهتر بکنم تا بتونم بازدهی بیشتری داشته باشم.

هرچند که این موضوع کمک بکنه به برنده شدن قهرمانی جهان یا نه و من هیچ ایده ای ندارم، خیلی سخته و تازه اول فصل هستیم، ولی بزارید بگم که استارت خیلی خوبی داشتیم.

همیشه گفتم که توسعه کلید اصلی هست م ما به عنوان راننده باید بتونیم به تیم بهترین کمک ممکنه رو بکنیم تا جنگنده باقی بمونیم.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم