در حال حاضر فیا هنوز درگیر اتفاقات آخر مسابقه ابوذبی هست، همون اتفاقاتی که باعث شد تا در آخر مسابقه مکس ورشتپن از لویس همیلتون سبقت بگیره و قهرمان رانندگان فصل 2021 رو از لویس بقاپه.

توی مسابقه آخر مایکل مسی مدیر مسابقه ای وقت حداقل دو بند مهم قانونی رو توی مسابقه رعایت نکرد، داد و فریاد های توتو ولف توی رادیو همانا و این دستکاری شده ای که لویس همیلتون توی رادیو گفت هم همانا. 

محمد بن سولایم گفته که قصاد داره تا جلوی این دست از اتفاقات رو بگیره.

مدیر تیم فرمولا یک ردبول کریستین هورنر گفته که امیدواریم تغییرات لازمی صورت گرفته باشه تا ریس دایرکتور بتونه تصمیمات بهتر و درست تری بگیره: 

رئیس جدید تمرکزش رو گذاشته روی این موضوع البته یک راننده هم هست که باید کاملا" مطمعن باشه از این که مدیر مسابقه ای حمایت کننده بهتری خواهد بود و از طرفی تجهیزاتی که ما در اختیار داریم از مایکل مسی و تیمش خیلی خیلی جلوتره، به خاطر همین من فکر میکنم که توی فصل زمستان روی این موضوع خیلی کار شده باشه.

به خاطر همین فکر میکنم که از اون جایگاه(مدیر مسابقه ای) بیشتر حمایت بشه و درنتیجه تصمیمات درست تری هم مدیر مسابقه ای در جریان مسابقه میتونه بگیره و البته به نظرم بهتره که قوانین تا اونجا که ممکنه ساده تر هم بشه . 

از هورنر در مورد اتفاقاتی که در مسابقه آخر افتاده هم سوال کردند که جواب داده:

بسیار خوشحال هستم از این که تونسیتم قهرمانی جهان رو ببریم، و مشخصا تمام تمرکز ما بر روی فصل 2022 هست و فصل قبل یعنی 2021 مربوط به گذشته هست به تاریخ پیوسته ولی برای فصل پیش رو بسیار هیجان زده هستیم . 

 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه