با وجود این که رقبای فراری یعنی مرسدس و مکلارن قطعا برای بحرین آپدیت میارند، تیم فرمول یک فراری تصمیم داره بدون تغییر و آپدیت خاصی وارد این تست ها بشه.

چارلز لکلرک و کارلوس ساینز دو راننده فرمول یک تیم فراری، تغریبا توی هر سه روز سریعترین تایم های پیست رو ثبت کردند.(بجز روز سوم)، ولی با وجود این که ماشین فراری به نظر توی وضعیت خوبی قرار داره ولی رقباشون یعنی مرسدس و ردبول قطعا" با کلی تغییرات وارد تست های بحرین میشند.

مدیر تیم فرمول یک فراری ماتیا بینوتو گفته که ماشینی که وارد تست های بحرین میشه تفاوت خاصی با چیزی که الان داریم خیلی نمیکنه.

به نظرم اولین قدم این بود تا بتونیم چیزی رو که داریم رو به بهترین شکل ممکن تنظیمش بکنیم، ما هنوز با بهترین بازدهی فاصله زیادی داریم، نه فقط به این دلیل که سطح سوختمون توی باک خیلی بالابود و از مد های موتوری بالاتر هم استفاده نمیکردیم، چون هنوز کلی چز برای بهره برداری توی خود ماشین وجود داره.

ما روی این موضو کار میکنیم تا بتونیم سرعت بیشتری از ماشین بیرون بکشیم، اونم نه فقط از طریق ستاپ مهندسی ماشین، بلکه از سمت راننده ها و سبک رانندگیشون میتونیم کلی چیز دیگه بدست بیاریم، پس صبر بکنیم ببینیم بقیه تیم ها قراره چه چیزی به پیست بیارند.

خوب مشخصه که به عنوان فراری ما همیشه نگرانی هایی از طرف آپدیت های رقبامون داریم و کاملا" مطمعن هستم که اونا قراره حسابی قدرتمند توی پیست ظاهر بشند.

به هر حال ما کلی دور زدیم و مهمترین چیز برای ما همین بود این بود ، این که تا اونجا که ممکنه داده جمع آوری بکنیم، چون این ماشین ها نسبت به فصل گذشته جدید هستند و اولین هدف اینه که بتونیم اونارو به درستی درک بکنیم، پس اولین چیز این هست که بتونیم ماشین رو جوری تنظیم بکنیم که بتونه توی هر شرایطی مناسب و خوب باشه.

در حال حاضر ما کلی داده جمع آوری کردیم، این داده ها تمرینات ما در مارنلو خواهد بود، و سعی داریم همه داده هارو برسی بکنیم. 

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه