بعد از این که فراری توی نگه داشتن جایگاه دوم در گرند پری میامی ناکام بود، ماتیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری به نظر میرسه که توی آستینش یک سری آپدیت هایی رو برای f1-75 فراری قایم کرده.

 

یکیش رو که توی روز تست لاستیک های 2023 پیرلی دیدیم که حواشی رو بوجود آورده بود، چون طبق قوانین تیم ها نمیتونند آیتم هایی جدیدی رو روی خودروی خودشون توی تست لاستیک های جدید امتحان کنند، ولی بنا به هر دلیلی مثلی این که فراری حالا یا یک نقطه خاکستری در قانون پیدا کرده یا چی رو نمیدونیم و دیدیم که فلور ماشین کالروس ساینز یک فلور جدید بود و یک قطعه مشابقه چیزی که ردبول داره استفاده میکنه زیر فلور فراری قرار گرفته بود.

اینجور که بوش میاد فراری برای بارلسلونا احتمالا" یک پکیج ایرودینامیکی رو برای ماشین فرمول یک خودشون در نظر گرفته.

ماتیا بینوتو نسبت به اتفاقات میامی گفته: 

من نمیتونم کاملا" از نتیجه مسابقه امروز خوشحال باشم، به هر حال f1-75 کاملا رقابتی هست، رقبای ما چند صدم ثانیه نسبت به ما توی هر دور سریهتر بودند.

اگه از این زاویه به موضوع نگاه بکنیم که امتیازات قابل توجهی رو با خودمون به خونه بردیم، باید بگم که اونقدر ها هم نا امید کننده نبوده، ببینید ما توی هر دو قهرمانی جلو هستیم، ولی مشخصه که الان باید واکنش نشون بدیم.

الان وقتشه که کار رو تموم بکنیم و کلی مسابقه مونده که باید تموم بشوند.

البته بینوتو نسبت به آپدیت های که ردبول توی ایمولا آورده بود در حالی که فراری فقط یک سری آپدیت کوچیک توی میامی داشت، گفته که این مثل یک الاکلنگ میمونه و وزنه میتونه به سمت دیگه ای حرکت بکنه، مخصوصا این که ما الان توی یک جنگ توسعه خودرو قرار گرفتیم:

مشخصه که ردبول موفق شد ماشینش رو بهتر بکنه، در واقع ماشین ردبول نسبت به اول فصل بهتر شده، اگه من به دو مسابقه قبل بخوام نگاه بکنم، اونا حدود 0.2 ثانیه توی هر دور نسبت به ما سریعتر شدند، کاملا" مشخصه که اگه بخوایم توی رقابت بمونیم باید آپدیت های جدیدی رو برای ماشین خودمون بیاریم.

از اونجایی که توی بارسلونا ممکنه اکثر تیم ها آپدیت های بزرگی رو به پیست بیارند، ماتیا بینوتو هم گفته که فراری هم قراره که این کار رو بکنه:

امیدوارم چون این محدودیت بودجه باعث میشه که ردبول از یک جایی به بعد دست از توسعه ماشین فرمول یک خودشون بکشه، از طرفی هم نمیدونم که اونا چجوری تا به الان این کار رو کردند و کلی آپدیت برای ماشین خودشون آوردند، ولی بزاردی تا مسابقه بعدی صبر بکنیم تا ببینیم که چی پیش میاد، این میتونه آخرین مقعیت ما باشه برای این که بتونیم تا اونجا که ممکنه آپدیت های لازمه رو داشته باشیم و فکر نمیکنم که اگه برای بارسلونا با یک پکیج به بارسلونا بیایم جای تعجبی داشته باشه.

مثل همیشه، امیدوارم که پکیج جدیدی که معرفی میکنیم به خوبی توی موضوع مورد نظرمون کار بکنه، میتونه یک حرکت رو به جلو باشه برای این که فاصله خودمون رو نسبت به ردبول کم بکنیم.

 

 

2 comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم