توی زمانه ای که هاس فقط یک رندر از خودروی جدیدشون منتشر کرده و ردبول تغرییبا از ماشین نمایشی فیا استفاده کرده بود که فقط روش استیکر چسبونده بودن، میشه گفت تیم فرمولا یک استون مارتین اولین تیمی بود که از ماشین واقعی 2022 خودشون رونمایی کردند.

لارنس استرول مالک تیم فرمولایک استون مارتین گفته:

ما به مسیر خودمون برای کسب قله در فرمولا یک ادامه میدیدم، جایی که رقابتی ترین و معتبر ترین مسابقات موتور اسپورت وجود داره.

ما میدونیم که برنده شدن کار ساده ای نیست، به همین دلیل هست که یک مسیر 5 ساله رو باید بالابریم تا به قله برسیم.

برای پیروزی در فرمولایک باید همه چیز در جای درستش قرار داشته باشه و کلای قطعه متحرک باید در کنار هم دیگه قرار بگیرند، این ورزش دائما در حال تغییر و پیشرفت هست و اگه باهاش پیشرفت نکنید، عقب خواهید افتاد.

سباستین وتل راننده فرمولا یک تیم استون مارتین در مورد فصل جدید گفته:

همه از امیدواری توی فصل میکنند، باور دارم که هیچ کسی نمیدونه که انتظار چه چیزی رو باید بکشه، قوانین جدید و البته که تیم ها امیدوارند که قوانین رو به درستی انجام دادند.

همه امیدوارن که به پیروزی برسند، منجمله من و اگه کسی به پیروزی توی فرمولایک فکر نکنه جایگاهی توی این رشته نخواهید داشت و من هیچ فرقی با بقیه راننده ها ندارم.

موضوع اصلی اینه که دائما در حال حرکت رو به جلو باشیم و بالا بریم، این تنها سال دوم از یک برنامه پنج ساله هست، پس ما هنوز در مرحله شروع هستیم و تیم برنامه های بزرگی در سر داره و من از این که بخشی از این موضوع هستم بسیار خوشحال هستم.

لنس استرول دیگر راننده این تیم که شیش سال توی این رشته یعنی فرمولایک سابقه رانندگی داره در مورد این که قوانین کمک کردند تا تیم بتونه قدم های بزرگی برای فصل پیشرو برداره صحبت کرده:

این فقط یک مقعیت بزرگ برای استون مارتین نیست، بلکه این مقعیت برای همه تیم ها هست و ما فقط باید باور داشته باشیم که بهترین کار ممکنه رو انجام دادیم و باور دارم تک تک افرادی که توی این موضوع سخت کار و تلاش کردند تا بتونند به سب و من یک شانس بدند در حالی که داریم وارد فصل جدید میشیم و دید واقعی ما اینه که بتونیم به تیم های بالاتر نزدیکتر شده باشیم، همونطوری که سباستین گفت تا زمانی که وارد پیست نشدیم نمیشه گفت که کدوم تیم در کدام جایگاه قرار گرفته و تا روز کولای یا تعیین خط بهرین باید صبر بکنیم تا مشخص بشه کدوم تیم در چه جایگاهی هست.

استون مارتین آدم های خیلی باهاوشی داره و بنابراین من از پروسه ای که قراره این فصل داشته باشیم بسیارخوشبین هستم.

 

اسپانسر جدید استون مارتین شرکت آرامکو هست که لوگو خودشرو روی باله عقب خودرو فرمولایک AMR22 استون مارتین چسبونده که میشه گفت حضور آرامکو در استون بسیار اتفاق خوب یا بهتره بگم بهترین اتفاق ممکن برای استون مارتین برای فصل های پیشرو بوده.

No comments

ما را دنبال کنید

حتما بخوانیم

  • هفته

  • ماه

  • همه